پارلاپارلا، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

در من جوانه ای است که بی تاب رویش است

ای نور چشم مستان در عین انتظارم

1393/9/3 14:26
نویسنده : مامان غزال
247 بازدید
اشتراک گذاری

این روزهایم شیرینی پایان انتظار است و بغض دلتنگی برای در وجودم بودنت!

با هر چرخشت گردونه عاشقی مرا تا اوج اوج آسمان می‌برد و هر نشانه ای هر چند دردناک مژده بهشتی شدن را برایم دارد.

هنوز با هم قدم می‌زنیم و عاشقی می‌کنیم از خانه تا محل کار مادر.

37 هفته و 4 روزگی‌ات کلی بند و بساط دنیایی دکترها رو به ریشخند گرفتی با حرکات دلتنگانه و جاتنگانه‌ات که نوید کوتاه کردن انتظار را می‌داد.

2950 گرمی کوچکی بودی که توانایی جابجا کردن دنیای مادر را داشتی بند دلم.

تا 9 روز دیگر پهلوان می‌شوی بی نظیر کوچکم.

اگر آن شلوار نوک مدادی با دو تا پای کوچک قرمز روی پاچه، اندازه ات باشد تضمینی نیست که در جا با همان شلوار قورتت ندهند.

مثل همه عاشقان منتظر، روزی بی‌شمار بار اسباب عیشم را پهن می‌کنم و مست عطرش برایت لالایی می‌خوانم.

9 روز دیگر کف پای صورتی کوچکت را خواهم بوسید به پاس این همه انتظار.

شکر شکر شکر

پسندها (2)

نظرات (3)

مامانی
3 آذر 93 15:13
غزال جان احساست رو کاملا درک می کنم، چه شیرین توصیفش کردی، سلامت باشین مادر و نی نی
مامان یه دختر ناز
3 آذر 93 15:27
دریا دریا عاشقانگی گوارای وجودت مادر عاشق. شاد باشید و سلامت.
مامان غزال
پاسخ
خیلی ماهی
بابای خوشبخت
4 آذر 93 11:38
اینکه من این حس زیبای مادری رو از نزدیک حسش می‌کنم، پز دادن داره. این مادر از بهترین مادرای دنیا می‌شه. یعنی‌ نزدیک ۹ ماهه هست.