پارلاپارلا، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

در من جوانه ای است که بی تاب رویش است

مادرانه ای آشفته سرودم برای تو

1393/4/20 11:46
نویسنده : مامان غزال
187 بازدید
اشتراک گذاری

ٌمعصوم کوچکم   

تاریک بطن من

امنیتی مقدس و سوگند خوردنی است

یک کنج لانه کن

******

سبزینه لطیف

یک گوشه از دلم

از نور عشق و پاکی باران لبالب است

آن را نشانه کن

******

آشفته ام عجیب

بین دو فصل عشق

طوفانی ام، تو زلف پریشانی مرا

آرام شانه کن

******

مضمون بکر ناب

شعر حضور تو

این وحی عاشقانه را من می سرایمش

تو جاودانه کن

******

از تو سروده ام

آهنگ خواندنش

موسیقی لطیف تپشهای قلب توست

آن را ترانه کن

پسندها (2)

نظرات (5)

ماما شهلا
24 تیر 93 20:07
دختر ک خیلی کوچولوی من مامان شهلا هنوز با دیدن مامانای خوب یه حال غریبی بهش دست میده داشتن تو یه تبریک بزرگ به همه ماست و داشتن مامان غزال یه تبریک ویه خوش به حالت به تو
مامان کاوه
26 تیر 93 19:57
با لطافت کلامت به هر موجودی اجازه این رو میدی که کمی جای تو باشه.زیبا و پر از حس بودنه.
خاله عسل
26 تیر 93 19:58
فوق العاده بود... آشفته ام عجیب بین دو فصل عشق طوفانی ام تو زلف پریشانی مرا آرام شانه کن....
خاله مارال
16 مرداد 93 0:48
دخترکم،عزیزکم، تا حالا یه عالم باهات حرف زدم ولی‌ نشده برات بنویسم، میدونی‌ که مامان غزال با اومدنش چقدر خوشحالی‌ با خودش آورد؟ فرشتهٔ معصومم، می‌خوام یه بار بزرگ رو شونه‌‌های ظریفت بذارم، خوشحالی‌ اومدنتو با آوردن خبرای خوب برام صد برابر کن چه فرق می‌کنه چی‌ صدات کنیم، تو که از برگ گًل لطیف تری، از همهٔ خوبی‌ها خوب تری، از صدای بارون خوش نوا تری،مروارید کوچولوی درخشان بیا و دنیامونو با قدم‌های کوچولوت نورانی کن
مامان غزال
پاسخ
خوش به حالش و خوش به حالم که داریمت خاله که نه مامان مارال
مامان یه دختر ناز
26 مرداد 93 14:44
سلام عزیزم اول می خوندم که لذت ببرم انقدر که حفظ شدم انقدر که زمزمه ی زیر لبم شده. دلنشینی یعنی همین. چشمه ی عشق و شعرت همیشه جوشان...
مامان غزال
پاسخ
قلب پاک و محبتت بی نهایتت رو ستایش می کنم دختر نارت رو هزار تا ببوس و بوش کن.