پارلاپارلا، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

در من جوانه ای است که بی تاب رویش است

نظرات (3)

رعنا
21 مرداد 93 1:20
سلام بسیهر متنای زیبایی نوشتین.شما ادبیات خوندین؟در هرحال براتون بهترینا رو آرزو میکنمخوش باشید
مامان غزال
پاسخ
ممنون از لطفتون. . سپاس که به کلبه کوچیک ما سر زدین. نه رعنا حان . ادبیات آکادمیک نخوندیم. دل نوشته ها رو تحصیل متاثر نمی کنه.
رعنا
24 مرداد 93 2:16
بازم سلام یه بار دیگه هم براتون نظرگذاشتم ولی دوباره به وبتون سرزدم ومطالبشو کامل خوندمبسیاربه عشق زیباتون غبطه خورم وحتی گریه کردم واین شعرو با احترام براتون میذارمیک کلبه ی خراب و کمی پنجره یک ذره آفتاب و کمی پنجره ای کاش جای این همه دیوار و سنگ آیینه بود و آب و کمی پنجره در این سیاه چال سراسر سوال چشم و دلی مجاب و کمی پنجره بویی ز نان و گل به همه می رسید با برگی از کتاب و کمی پنجره موسیقی سکوت شب و بوی سیب یک قطعه شعر ناب و کمی پنجره شعراز قیصر امین پور ازسایت رادیوهفت
مامان غزال
پاسخ
]سلام رعنا جان. ممنون از این همه محبت. من هم به این همه صفای روحتون غبطه می خورم. کاش لایق این همه توجه و شاعرانگی باشم.
ماماشهلا
29 مرداد 93 2:34
دختر کوچولوی من تو خیییییلی خوش به حالته که ههممون اینهمه دوست داریم میخوای بدونی چقدر وقتی اومدی میفهمی راستی یه خبر خوب دارم میام..............جوجه کوچولو خوشحال شدی و یه چیزی خوش به حالت دورو برت چقدر ادمای مهربون حساس وووووادیب داری فسقلی من
مامان غزال
پاسخ
خیلی خوش به حالشه که مامان شهلای به این یه دونه ای داره.....دلم خواست!!!! اولین حسودی مامان در ابنجا شکل می گیرد