پارلاپارلا، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

در من جوانه ای است که بی تاب رویش است

و آنگاه تلالوى تو دنيايم را نورانى كرد

1393/9/25 16:29
نویسنده : مامان غزال
174 بازدید
اشتراک گذاری

١٣ روز است كه جور ديگري عاشقم، جور ديگري شكر مي كنم، جور تازه اي  زنده ام و جور تازه اي معنا گرفته ام

آغوشم مفهوم بكرى گرفته است 

آن روز چهارشنبه ١٠ صبح لرزه اى بر جانم نشسته بود كه عاشقانه ترين تعبير جان لرزه بود، اشتياق در بازوهايم پر پر ميزد  براي  احاطه كردن تن تردت.

بنا بود گلستان شوم با روييدنت در ميان دستانم. دلهره را در آن لحظه ها معنا ميكردم با تمام جانم، ١٠:٣٩ پرده اي كه جلوي چشمانم كشيده بودند را گريه معصومانه فرشته اي چنان نوراني كرد، كه چشم دنيا را شدت نور زد، خيره شدم ، جان دادم، دل دادم و  بي تاب شدم تا آوردندندت و ديدم كه چقدر خوشبخت شده ام

معصوم سرمايي  من  روي سينه ام آرام گرفت و من مادر شدم

 

 

پسندها (1)

نظرات (4)

مامان یه دختر ناز
26 آذر 93 9:34
و اینک خورشید زندگی ام طلوع کرد آرام آرام خوابیده ام و به طوفان درونم می اندیشم . آرامش جسمم از راحتی خیال نیست از تحمل حس سنگین اتفاق مبهمی است که در دل این حریم سبز با واقعیت پیوند میخورد با اولین آوا ، با آغازین نفس، با اولین نگاه..... با تولد نازنین ترین موهبت زندگی عشقم سال90 و این زیبا ترین تابلو خاطرات عمرمان خواهد بود تا همیشه....
مامان 3جوجه طلایی
27 آذر 93 15:39
تولد فرشته کوچولوتون مبارک . لطفا کد 28 را به 1000891010 ارسال کنید و به ما رأی بدین . شما هم در جشنواره شرکت کنید. ممنون
ماما شهلا
29 آذر 93 2:10
دختر سرمایی اخمو و بانمك من به خانه دلم و به جمع خانواده خوش امدى. با امدنت دلم را شاد و خودم را تيپ دار كردي تو كامل كننده تيبم شدى و حضورت محفلمان را درخشانتر كرد قدمت كلباران جوجه شيرينم
مادر
25 بهمن 93 23:27
سلام... چقدر از نوشتنتون خوشم اومد ...به ادم ارامش میده ..قدم نی نی تون پر خیر و برکت