پارلاپارلا، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

در من جوانه ای است که بی تاب رویش است

تمام ناتمام من با تو تمام می شود

1394/12/20 13:49
نویسنده : مامان غزال
356 بازدید
اشتراک گذاری

نفس جان کوچکم

کلی زمان از عاشفانه مفصل قبلیمان می گذرد. دغدغه‌های روزمره و قرار نداشتنت برای 30 ثانیه هم که شده می توانند دلایل موجهی باشند برای تنبلی مامان؟

به تایید همه خوردنی‌تر و محشرتر شده‌ای ضربان جان.

 

 

13.5 ماهه که شدی سد مقاومت ماما در برابر توصیه‌های اکید و مکرر ماماشهلا و خاله مارال و بسیاری برای کچلک شدنت درهم شکست. براب داشتن موهای بهتر و یک دست‌تر به جان فرفروهای بانمک افتادیم و حاصل تلاش 1.5 ساعته مامان و بابا شد این تربچه گرد نقلی

 

 

تا 2-3 هفته فقط از کجلت بوس می‌دادی و من به اندازه همه عمرم روغن زیتون خوردم.

روزهای آخر موداریت آن قدر خوردنیتر بودی که کارم سخت تر بود

 

 

از دو هفته قبل از تولدت تا حالا دست و پنجه نرم می کنیم با ویروس و باکتری و تهوع همیشگی و نخوردن همیشگی‌تر.

ناشتا ماندن، بیهوشی، آندوسکوپی، تست آلرژی با  کردن 30 سوزن در پوست برگ نسترنی‌ات، عکس رنگی معده،وصل دستگاه ph-meter به مدت 24 ساعت کابوسناک، بیدار ماندن‌ها، آزمایش خون و ادرار....همه وهمه به این ختم شد که دیکتاتور کوچولوی مامان دارد پادشاهی می کند و الگوی زندگی تعریف کرده برایمان و داخل آن تن بهشتی هیچ چیز نیست جز  سلامت و مامان را چاره ای جز شکر و شکر و شکر

 

 

راستی که نوشتن از تو بدون ثبت صحنه های شرارتت کمی بی انصافی است چون آن لحظه‌ها پررنگترتد برایمان. خالی کردن ماشین ظرفشویی، جاکفشی، کمد شوینده‌ها، کابینتها و کمد لباسها از وظایف روزمره تواند

 

 

این مکعبهای رنگی را بعد از شمعهای وارمر و حباب درست کن و یک تکه چوب مستطیل و تلفن، از همه چیز در دنیا بیشتر دوست داری و من تو را می پرستم کوچک جان.

همین

 

پسندها (2)

نظرات (4)

biiitaaa
20 اسفند 94 16:39
مادر يعني : معرفت ، گذشت ، محبت . . .با وبلاگتون خيلي حال کردم بقول خودمونيا دمتون گرم واقعا وبلاگ محشري دارين اميدوارم هميشه شاد باشين و سلامت به سايت ماهم سري بزني شايد به دردتون بخوره يروزي
aylar
20 اسفند 94 17:48
مامان و باباهای مهربون و با سلیقه اگه میخواین یه تولد به یاد موندی رو برای کوچولوهاتون رقم بزنید حتما کار های گروه ما رو ببینید هر روز با تم های جدید و متنوع با شما خواهیم بود به مناسبت سال جدید ارسال تم های آماده تا پایان فروردین رایگان هست پس تا دیر نشده سفارشتون رو ثبت کنید کانال تلگرام: @aylardesign تلگرام مدیر گروه: @aylarskin
مامانی
21 اسفند 94 17:04
پارلای قشنگ ، هر روز زیباتر و بالنده تر میشی، این شرارتها برایم من هم آشناست، همین که سلامت هستید و من و مامان غزالتشاهد قد کشیدن و بزرگ شدنتون هستیم خدا رو شکر. برای تو و برنا هر روز دعا میکنم، همیشه بخند شیرین من
مامان غزال
پاسخ
برنا هم برای من اونقدر عزیز و دلبره که اگر یه هفته سراغشو نگیرم انگار چیزی گم کردم. حال ما رو باردارهای هم زمان میفهمن جوجوها باهم وول خوردن ، باهم تعیین جنسیت شدن، با هم بزرگ شدن. نگرانیهای بارداری هم رو درک کردیم و الان باهم درگیر شرارتهاشونیم دوستت دارم دوست ندیده کاش اگه ایران بیام بشه ببینمت
مامانِ نی نی
23 اسفند 94 2:45
موهات مبارک دلبرک
مامان غزال
پاسخ
ممنون خاله نانازی. ایشالا موهای جوجه شما فاکلی باشه از روز اول 40 گیس کنیم براش