پارلاپارلا، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

در من جوانه ای است که بی تاب رویش است

فواره های رنگین کمان نشا کردم

1394/10/18 16:35
نویسنده : مامان غزال
513 بازدید
اشتراک گذاری

این که برای اولین سالروز بودنت دلم بخواهد کاری بکنم کارستان طبیعی است

این که دلم بخواهد آن روز فقط بدرخشی و خوش باشی هم طبیعی است

این که خیلی ها چشم و گوش منتظر دوخته باشند برای دیدن و شنیدن خاطرات و عکسها هم

و این که تو از دو هفته قبل تا سه هفته بعد از تولدت با بی حالی و تب و تهوع و بی اشتهایی درگیر باشی و سرمان گرم دکتر و آزمایش و دارو باشد روند طبیعی خیلی از اتفاقهای طبیعی را عوض کرد

کوچولوی غرغروی ملوسم دل و دماغ نداشت و ما هم

نظریه پردازی مامانانه:

"تولد یک سالگی بچه ها در 13 ماهگی برگزار شود"

تنیجه کار هر چه بود در خاطرمان خواهد ماند با چند عکس نه چندان عالی

کیک رنگین کمانی

 

 

هله هوله های رنگین کمانی

 

 

شام رنگین کمانی

 

 

جوجه عبوس و دامن رنگین کمانی  با دیوار رنگین کمانی

 

 

خواهرانه های رنگین کمانی

 

 

و پشت صحنه به مدت 20 دقیقه و به همت خاله مارال. غیر از همه زحمتهایش برای خوب برگزار شدن این تولد، این حرکتش 20 امتیاز داشت

 

 

و مبارکمان باشی جگرپاره.

 

 

پسندها (4)

نظرات (1)

مامانِ نی نی
19 دی 94 16:44
مبارک باشه.چه تم زیبا و دخترانه ای موهای خرگوشیش دلمو برده.
مامان غزال
پاسخ
فدای محبتت. دلم از الان برای خرگوشک تودلیت قنج می ره. موهای پارلا موضوع پست بعدیمون خواهد بود