پارلاپارلا، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

در من جوانه ای است که بی تاب رویش است

سمور تبناک

1394/9/5 18:12
نویسنده : مامان غزال
598 بازدید
اشتراک گذاری

جوجه طلایی من

تو باید شیطنت کنی، بریزی، بشکنی، خسته کنی که بی حالی و تبداری به استیلت نمی آید جان کوچولو

 

با تب نزدیک به چهل درجه نق می زدی و من ادای نقت را درآوردم که این صحنه بی بدیل خلق شود

 

 

 

اگر فقط دغدغه بیدار ماندن من است  من حاضرم هر شب از دو تا پنج بیدار بمانم ولی تو تب نکن. تو شیطنت کن. جمع کردن را به پاشویه کیست که ترجیح ندهد؟

مگر اینجا تا دو ونیم بازی ات نگرفته بود و من باید صبح کار می کردم؟ بابا یک شب زودتر آمده بود و تاوان ذوق زدگی ات کمی سنگین

 

 

سمور باهوش من این دیگر در کدام مکتب خرابکاری های دخترانه توجیه می شود؟؟

 

 

پتویت را که همیشه آویزان پایه تخت است کنار می زنی، پایه را که از چوب خیلی خیلی محکم است به این شکل می جوی و دوباره با پتو استتار می کنی. بعد از چند روز که در روشنایی روز خانه بودم  و برای خواباندنت پتو را برداشتم دیدم موریانه بانمکی در خانه مان است.

توضیح: هیج وقت طولانی تر از دو دقیقه از تو نمی شود حتا در جصار تخت غافل بود. پس این صحنه در  زمان کوتاهی طراحی و اجرا شده.

تنها کار محتاطانه ات در زندگی از حالت ایستاده نشستن است حتا در سبد.

 

 

خلاصه عمرم

 

 

این روزهای ماست و روزشمار یک ساله شدنت.

 

 

پسندها (4)

نظرات (1)

مامانِ نی نی
5 آذر 94 21:20
ای جانم. سمور خیلی بامزه خورده. الهی نبینم تب کرده باشی دخملک.