پارلاپارلا، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

در من جوانه ای است که بی تاب رویش است

پیش از شما ، خلاصه بگویم، ادامه ام **** نه احتمال داشت، نه امکان، که آمدی

1393/10/8 15:19
نویسنده : مامان غزال
188 بازدید
اشتراک گذاری

تا قبل بودنت من که بودم؟ نفس داشتم، شب می شد و روز! راه می رفتم! حتی حرف می زدم! عاشقی می کردم! امّا نه مادرانه!


مفهوم نفس را در خر خرهای کوتاه و سریع تو یافته ام وقتی بعد از بیتابی کردن و بیتاب کردنم روی سینه ام آرام می گیری

 

 

تا مرا پیشت بیاورند من پرستارها را کلافه کردم و تو ماماشهلا و بابا را.

ماما شهلا ژاکتم را دورت پیچیده بود تا بوی مادر آرامت کند

 

 

آوردندم و دیدم که این پاهای کوچک دنیای من را بهشت کرده اند

 

 

و شروع شد قصه فدایت شدن هایم

 

 

از همان ساعتهای اول تولدت مصمم و قاطع بودنت را به رخ دنیایمان کشیدی تا جهانی تسلیم خواسته هایت شود.دنیا به کامت عروسک صورتی من

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان یه دختر ناز
8 دی 93 16:07
چه دنیای زیبایی.... طراوت زندگی گوارایتان......
مامان یه دختر ناز
9 دی 93 7:44
از آن لحظه که کودکت را در آغوش می کشی، دوباره زاده می شوی تمامی لحظه ها، روزها، هفته ها، ماهها و سالها تازه می شوند از نو......... "ساده" می شوی.......... (90)
مامان هلیا
9 دی 93 20:30
چه دختر نازی، قربونش برم الهی