پارلاپارلا، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

در من جوانه ای است که بی تاب رویش است

روزانه های ماه اول

1393/10/29 21:30
نویسنده : مامان غزال
233 بازدید
اشتراک گذاری

گلوله نمکم، وابستگی هایت به من بهانه قشنگ کم کاری این روزهایم شده. روز به روز شیرین تر می شوی و کام مادر را عسلی می کنی.

 

 

ملوان اخموی کوچکم، کدام طوفانی جرأت پا گذاشتن در حریم حضورت را دارد؟

 

 

این روزها تمام وسعت آغوشم عشقی است آسمانی وتمام تن تو اعجازی است که پر توانم می کند برای پیمودن راه مادری

 

 

دخترک ملوس بی نظیرم، می خواهم چرخ دنیا را با دستانم نگه دارم که آرامش خوابت با دوام باشد

     

 

خرگوش باهوش من پا به پای کودکی ات که قدم بردارم، دنیا دشت بازیهای شادمانه من و تو خواهد شد و تازه معنی جهان نو خواهد شد برایم.

 

 

حساب روزی را بکن که با این صحنه آغاز شود.مزد تمام شب تمام شب نخوابیدن اگر این باشد حاضرم تا پایان دنیا نخوابم

 

 

بهشت افق دیدت باشد تمام جانم

 

 

شادمان باش که از اولین آزمون عمرت سربلند بیرون آمدی. گوش جانت آسماتی ترین آواها را بشنود زیبای یکدانه ام

 

 

غرق می شوم در نگاه مصممت که دیوان زندگی ام را می سراید.به خود که می آیم کسی دیگرم قبل و بعد از این نگاه.

 

 

پاکی ابراز نیازت چاودانه. کاش همیشه همین قدر زلال بماند خواسته هایت و کاش تا هستم توانا باشم برای برآورده کردن نیازت

 

 

سخت می شود روزگارم وقتی بی تابی و چاره ای نیست در چنته ام

 

 

4 کیلو نمک و نیم کیلو پارلا

 

 

عاشقانه با ترانه تکدانه ام

 

 

می پرستمت با تمام هر چه در توان دارم برای پرستش
 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خاله مارال
30 دی 93 2:01
گردونه زمان چرخید و این بار هم توسن بختم برایم فرشته ای دیگر به ارمغان آورد دوازده سال پیش صبح یک چهارشنبه "مادر" شدم با ترانه خوش نوایم پا به پایش قدکشیدم ؛ بزرگ شدم عاشق شدم دنیائی را تجربه کردم که تصور تکرارش برایم ناممکن بود اما باز هم چهارشنبه ای دیگر آمد و فرشته ای سوار اسب احساسی خوش آیند در رگهایم دواند گوهر درخشانم جان میگیرم زمانی که به صدایم و به کلامم با لبخند جواب میدهی وقتی گریه میکنی و در آغوشم آرام به خواب میروی با نگاه کردن به چهره معصومت برمی گردم به دنیای شیرینی که گاهی غبطه می خورم برای لذت کافی نبردن به موقع از آن تکرار ترانه ام خوش آمدی به قلبم
مامان غزال
پاسخ
نه فقط مادري كه عاشقانه مادري كردن را بايد در مكتبت ياد بگيرم، شايد حاصل اين شاگردي گوشه اي از درخشش ترانه را نصيب پارلايمان هم كند دستم را بگير تا اين جوجه را هم مثل گوهر درخشانت شايسته بزرگ كنيم بهترين خواهر و مادر و خاله
مامان یه دختر ناز
30 دی 93 8:45
الهی... عزیزم... خیلی نازی جوجو...
مامان یه دختر ناز
30 دی 93 13:41
باز هم سلام جوجوی یک ماه و نیمه ی ملوس خوردنی.... راستش انقدر نگاهت آدم بزرگی و جدیه که جرات نمیکنم باهات شوخی کنم... مثلا بهت بگم جوجوی یک ماه و نیمه ی ملوس خوردنی...
مامان ندا
21 اردیبهشت 94 17:53
ای جانم خدا نگهش داره ولی معنای اسمش چیه و مال کدوم کشوره!؟
مامان غزال
پاسخ
ممنون از محبتت اسمش ترکی است و به معنای "بدرخش" یا "درخشان" زندگی مون هم بلژیکه