پارلاپارلا، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

در من جوانه ای است که بی تاب رویش است

من اینجا بس دلم تنگ است

1394/4/31 17:05
نویسنده : مامان غزال
261 بازدید
اشتراک گذاری

 

زیبای یکدانه ام

برای تجربه ای شیرین در کنار خاله مارال و ترانه که عاشقانه دوستشان داری و ماما شهلا و پدر که هیجان انگیزند برایت و عشق کردنی بناست 4 روز نباشی، نبویمت ، شب بیدار نمانم (که ماندم دیشب).

تو با هرچه در توان داری لذت ببر و غرق شو در آغوش بی دغدغه مهر و من اینجا قدر 10 تای بچگی دلم برایت تنگ است. پر می زتد، خانه بوی نای بی کسی می دهد.  عروسک جیغول که لحظه آخر پرت کردی کنار مبل دیشب زیر پایم سوت کشید و تو نبودی که ادای جیغش را درآوری.

و من دلم خوش است که دارد به همه تان خیلی خوش می گذرد

و من مادرم

 

http://picasion.com/
http://picasion.com/

 

 

پسندها (1)

نظرات (1)

مامانی دخمل بلا
31 تیر 94 17:49
بعضی آدم‌ها را نمی‌شود داشت , فقط می‌شود یک جور خاصی دوستشان داشت , بعضی آدم‌ها اصلا برای این نیستند که برای تو باشند , یا تو برای آنها ... اصلا به آخرش فکر نمی‌کنی , آنها برای این‌اند که دوستشان بداری , آن هم نه دوست داشتن معمولی , نه حتی عشق ! یک جور خاصی دوست داشتن که اصلا هم کم نیست , این آدم‌ها حتی وقتی که دیگر نیستند هم , در کنج دلت تا ابد , یک جور خاص ، دوست داشته خواهند شد ...