پارلاپارلا، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

در من جوانه ای است که بی تاب رویش است

عاشقانه ماه 11

1394/8/13 14:43
نویسنده : مامان غزال
223 بازدید
اشتراک گذاری

هشت دندانه یازده ماهه من

دیگر از شرارت هایت نگویم بهتر است که تکرارش برایم شیرین است و تحملش سخت. فقط دیگر  دفعه بعد که روکش پریز را که کندی دستت را تا مچ فرو نکن بین سیمها، فریاد که بزنم زهره ات می ترکد.

دلم هزار تکه شد وقتی انتظار کشیدنت را در مهد دیدم و خوشحالی ات را از دیدنم

 


 

عکس گرفتن از تو پروژه ای انجام نشدنی است و دغدغه همه ما برای ثبت روزهای شیرین در پیش (فکر کنم تولد یک سالگی ات بی عکس بماند)

 

 

کرامات کودک لجباز دوزبانه من :

مامان. بابا، بای بای و داخ داخ درصورت تمایل ادا می شوند

مامان: پارلا کثیفه....    پارلا: (با صورت ترش کرده همراه با لبخندی موزیانه) : اه اه اه  (آخری با لحن معترض)

قاب موبایل روی گوش: اَاَاَ....روووووو

بببِّعــــــــــــــو (بیا)

واژگون کردن برج مکعبی با یک حرکت سریع چکشی و روی دو زانو بالا پایین کردن برای ساخت دوباره

در صورت تمایل ایستادنت بدون کمک کمی طولانی تر شده ولی روی صندلی ماشین جای ایستادن نیست. بنشینی امن تر نیست بند دل؟

 

و من عاشقتم عروسکم
 

پسندها (2)

نظرات (2)

مامانِ نی نی
14 آبان 94 20:09
یعنی از اون دلبراست ها. دوست داشتنی و زیبا
مامان غزال
پاسخ
قربون محبتت . چشم انتظاری خیلی خوشمزه اس. نه؟
مامانی
16 آبان 94 14:11
فدای پارلای قشنگم بشم که با دیدنش 19 ماه خاطره مشترک رو به یاد میارم شاد و سرزنده و پایدار باشی دخترکم
مامان غزال
پاسخ
مامان عزیز گل و برنای برومند، برای من و پارلا ، همراه لحظه های شیرین و به یاد موندنی زندگیمون هستین. بودنتون با هم و با ما جاودانه. در ضمن دلمون آب شد عکس و خاطره برنا رو قسمت نمی کنی؟